20 – 23 savaitės

F2

F1

18 – 19 savaitės

E4plius

Pratimus darome serijomis, tarp serijų 10 – 20 sekundžių poilsis, tarp pratimų 30 – 40 sekundžių poilsis. Pratimus darome taip: 1a – 20 pakartojimų + 1b – 20 pakartojimų + 1c – 60 sekundžių + 1d – 60 sekundžių, tada 10-20 sekundžių poilsis ir vėl darome 1a+1b+1c+1d. Kartojame 3 kartus. Po trijų serijų, 30-40 sekundžių poilsis ir darome 2a+2b+2c+2d.

Skaityti daugiau…

E3plius

Pratimus darome serijomis, tarp serijų 10 – 20 sekundžių poilsis, tarp pratimų 30 – 40 sekundžių poilsis. Pratimus darome taip: 1a – 20 pakartojimų + 1b – 20 pakartojimų + 1c – 20 pakartojimų + 1d – 60 sekundžių + 1e – 60 sekundžių, tada 10-20 sekundžių poilsis ir vėl darome 1a+1b+1c+1d+1e. Kartojame 3 kartus. Po trijų serijų, 30-40 sekundžių poilsis ir darome 2a+2b+2c+2d+2e.

Skaityti daugiau…

E2plius

Pratimus darome serijomis, tarp serijų 10 – 20 sekundžių poilsis, tarp pratimų 30 – 40 sekundžių poilsis. Pratimus darome taip: 1a – 20 pakartojimų + 1b – 20 pakartojimų + 1c – 60 sekundžių + 1d – 60 sekundžių, tada 10-20 sekundžių poilsis ir vėl darome 1a+1b+1c+1d. Kartojame 3 kartus. Po trijų serijų, 30-40 sekundžių poilsis ir darome 2a+2b+2c+2d. Skaityti daugiau…

E1plius

Pratimus darome serijomis, tarp serijų 10 – 20 sekundžių poilsis, tarp pratimų 30 – 40 sekundžių poilsis. Pratimus darome taip: 1a – 20 pakartojimų + 1b – 20 pakartojimų + 1c – 60 sekundžių + 1d – 60 sekundžių, tada 10-20 sekundžių poilsis ir vėl darome 1a+1b+1c+1d. Kartojame 3 kartus. Po trijų serijų, 30-40 sekundžių poilsis ir darome 2a+2b+2c+2d. Skaityti daugiau…

16 – 17 savaitės

Tabata E

Ši treniruotė trunka tik 4 minutes! Kiekvieną pratimą darome 20 sekundžių, tarp pratimų 10 sekundžių poilsis. Pratimus kartojame du kartus, t.y. 1-2-3-4-1-2-3-4.

Skaityti daugiau…